miércoles, 4 de noviembre de 2009

Futbol tártar

A diferència de semiperiodistes com Roncero, puc escriure un "jo ja ho vaig dir", si més no, a mitges.
Els del Barça hem descobert que ens podem petar al Madrid, fotre-li un bany al Manchester i fins i tot fer-li 4 penaltis al Chelsea sense que ens els pitin. Però juguem contra una filfa d'equip rus, i ens sodomitzen en fred, en molt fred.
Ja us avanço (preparant un "jo ja ho vaig dir II") que el Rubin Kazan guanyarà la Champions al Bernabeu, contra el Madrid, de penalti injust a l'últim minut amb ictus de Tomàs Roncero al 88 (es paga 154 a 1 a betandwin).
Així que per molta ràbia que us puguin fer aquests jovenets exsoviètics, tingueu en compte que un dels seus antics ciutadans més ilustres va ser objecte de burla i escarni durant els anys 70, de la forma més miserable possible. Així que sempre podrem riure'ns d'aquests merdes.





P.D. No tinc del tot cofirmat si Genghis Khan va tombar per la ciutat tàrtar o no, però fa dies que tenia ganes de penjar aquest video.

2 comentarios:

  1. Ho dic i ho mantinc: a mi em feia il·lusió anar-hi.

    Per desgràcia ningú m'hi ha volgut acompanyar, i anar sol és avorrit.

    ResponderEliminar